سفید اندیش

مرجع جدید ترین اخبار روز ایران و جهان

تاریخچه اینستاگرام چیست

Instagram یک برنامه به اشتراک گذاری عکس و شبکه اجتماعی است که در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک به دست آمد .
Instagram به کاربران اجازه ویرایش و آپلود عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه از طریق یک app تلفن همراه را می‌دهد . کاربران می‌توانند به هر یک از their برچسب بزنند و از hashtags و geotags های مستقر در محل برای شاخص این پست‌ها استفاده کرده و آن‌ها را توسط کاربران دیگر درون برنامه قابل جستجو کنند . هر پست توسط یک کاربر در فید اینستاگرام their ظاهر می‌شود و همچنین می‌تواند توسط عموم در هنگام استفاده از hashtags و یا geotags مشاهده شود . کاربران همچنین در اختیار دارند تا پروفایل خود را خصوصی کنند ، به طوری که تنها پیروان آن‌ها بتوانند سمت‌های خود را ببینند .

همانند دیگر پلت فرم‌های شبکه‌های اجتماعی ، کاربران اینستاگرام می‌توانند دوست داشته باشند، درباره پست دیگران نظر بدهند ، و همچنین پیام‌های خصوصی به دوستان خود از طریق ویژگی Direct اینستاگرام ارسال کنند . عکس‌ها می‌توانند در یک یا چند وب سایت‌های ارتباط جمعی دیگر - از جمله توئیتر ، فیس بوک و Tumblr - - با یک کلیک ، به اشتراک گذاشته شوند .
Instagram یک ابزار برای افراد نیز به حساب می‌آید ، بلکه برای کسب و کارها نیز مفید است . برنامه اشتراک گذاری عکس به شرکت‌ها این فرصت را می‌دهد تا یک حساب تجاری آزاد برای ترویج برند و محصولات خود راه‌اندازی کنند . شرکت‌هایی که حساب‌های تجاری دارند به تعامل آزاد و معیارهای تاثیر دسترسی دارند . براساس وب سایت Instagram's ، بیش از یک میلیون تبلیغ کنندگان در سراسر جهان از اینستاگرام استفاده می‌کنند تا داستان خود را به اشتراک بگذارند و نتایج کسب‌وکار را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، ۶۰ % از مردم می‌گویند که محصولات جدید را از طریق برنامه کاربردی کشف می‌کنند .

تاریخ اینستاگرام در اینستاگرام به وسیله کوین Systrom و مایک Krieger آغاز شد ، که در ابتدا سعی در ایجاد یک پلت فرم مشابه چهار Foursquare کرد ، اما بعد توجه آن‌ها را به طور انحصاری برای به اشتراک گذاری عکس جلب کرد . کلمه اینستاگرام مخلوطی از " دوربین فوری " و " تلگرام " است .
آی تی وی از طریق آی تیونز اپل در ششم اکتبر ۲۰۱۰ منتشر شد و برنامه اندروید در ۳ آوریل ۲۰۱۲ منتشر شد . محبوبیت platform's به طور ناگهانی افزایش یافت و شرکت بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال تنها دو سال پس از پرتاب گزارش داد . این موضوع توجه فیس بوک را جلب کرد ، که در تابستان ۲۰۱۲ آن را برای ۱ میلیارد دلار به طور رسمی خریداری کرد .

در اصل ، تنها عکس‌ها را می‌توان در اینستاگرام پست کرد ، اما این شرکت در سال ۲۰۱۳ به ۱۵ ویدیو در سال ۲۰۱۳ گسترش یافت . در سال ۲۰۱۶ ، اینستاگرام ماکزیمم طول ویدیو را تا ۶۰ ثانیه بالا برد . تا سال ۲۰۱۵ ، تمام عکس‌هایی که در اینستاگرام ارسال شد به نسبت ابعاد مربعی محدود شدند . شرکت این موضوع را تغییر داد تا به کاربران اجازه دهند تا عکس‌ها و ویدیو را به اندازه کامل آپلود کنند .
این شرکت منبع بحث و جدل بوده‌است . در سال ۲۰۱۲ ، اینستاگرام این جمله را به شرایط سیاست خدمات اضافه کرد :
برای کمک به ما برای ارائه مطالب جالب یا پشتیبانی مالی مورد حمایت ، شما موافق هستید که یک کسب‌وکار یا نهاد دیگر ممکن است به ما پول بدهد تا نام کاربری ، شباهت ، عکس‌ها ( همراه با هر متاداده مربوطه ) ، و / یا فعالیت‌هایی که در نظر بگیرید ، در ارتباط با مطالب پرداخت‌شده یا پشتیبانی مالی ، بدون هیچ گونه غرامتی به شما .
پس از واکنش شدید کاربرانی که از اینستاگرام بیم داشتند عکس‌ها و شناسه‌های خود را بفروشند ، مدیر عامل Systrom به کاربرانی که قصد خرید مجدد را دارند ، اطمینان داد . این زبان به سرعت از سیاست حذف شد .
یک بحث در سال ۲۰۱۳ پیرامون انتقاداتی متمرکز بود مبنی بر اینکه اینستاگرام در حال سانسور عکس‌هایی هستند که didn't شرایط و شرایط company's را می‌شکنند و این censorships ناعادلانه با هدف قرار دادن اجساد women's کار می‌کنند . تصمیم Instagram's در سال ۲۰۱۶ برای تغییر از نمایش عکس‌ها به ترتیب زمانی به منظور استفاده از یک الگوریتم برای تعیین دستور عکس نیز بازخورد منفی داشته‌است .
تا آوریل ۲۰۱۷ ، این شرکت ۷۰۰ میلیون کاربر فعال داشت که بیش از دو برابر پایگاه کل کاربر بود .

ابزار ویرایش و ویژگی‌های اینستاگرام گستره وسیعی از فیلترهای دیجیتال را فراهم می‌کند که می‌توانند برای عکس‌های کاربران اعمال شوند , از جمله آن‌هایی که یک ظاهر قدیمی یا پژمرده دارند . دیگر ویژگی‌های ویرایش عبارتند از لوکس , که سایه‌ها را روشن می‌کند, هایلایت ها را تیره می‌کند و کنتراست را افزایش می‌دهد , و ابزارهای تنظیم عکس به کاربران این امکان را می‌دهند که روشنی , کنتراست , اشباع , تیزی , ساختار , مستقیم بودن و ته‌رنگ را تنظیم کنند . یک شیفت انحراف دستی و این عکس نیز می‌تواند به عکس‌ها اضافه شود .
در فتوشاپ , اینستاگرام یک ویژگی را نشان داد که به کاربران این امکان را می‌دهد که چند عکس یا ویدئو را فورا ً ارسال کنند, که در فرمت فلکی ارایه شده‌اند .
اینستاگرام با الهام از برنامه محبوب ملی گرایانه, یک ویژگی داستانی را در گوگل معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا لحظاتی را از روزی که پس از گذشت زمان ناپدید می‌شوند , به اشتراک بگذارند . داستان‌های اینستاگرام شامل توانایی ترکیب فیلترهای چهره واقعیت افزوده تقویت‌شده و برچسب زدن, و توانایی اضافه کردن متن , نقاشی‌ها , لینک‌ها و لینک‌ها هستند . در آوریل ۲۰۱۰ , داستان‌های اینستاگرام بیش از یک میلیون کاربر فعال را ثبت کرد , که از کاربران فعال گوگل , بزرگ‌ترین رقیب آن , پیشی گرفت .
همچنین اینستاگرام یک سری برنامه‌های کاربردی در دسترس دارد . این برنامه‌ها بومرنگ هستند , که قالب‌های سفارشی را ایجاد می‌کنند . وقتی نصب شد, این برنامه‌ها می‌توانند مستقیما ً از برنامه اینستاگرام قابل‌دسترسی باشند .

چگونه می‌توانید از اینستاگرام استفاده کنید و از اینستاگرام استفاده کنید ، برنامه اینستاگرام برای دانلود بر روی آیفون ، آی پد و دیگر وسایل آی پد از طریق فروشگاه اپل ، و در دستگاه‌های آندروید از طریق گوگل پلی برای دانلود در دسترس است .
زمانی که نصب شد ، کاربرها را مجبور خواهند کرد تا به طور رایگان ثبت‌نام کنند و یا آدرس ایمیل شان را وارد کنند که شامل ایجاد یک نام کاربری و رمز عبور و یا ثبت در استفاده از حساب کاربری فیس بوک می‌باشد . کاربران جدید می‌توانند با داشتن برنامه app از طریق دوستان و افراد در فهرست ارتباطی خود ، افرادی را پیدا کنند که در اینستاگرام دنبال کنند .
از زبانه Home ، اولین صفحه که در هنگام باز شدن برنامه ظاهر می‌شود ، کاربران اینستاگرام می‌توانند عکس‌ها را از حساب‌ها با فرمت شبیه به that newsfeed مشاهده کنند . برنامه‌های اینستاگرام - - که توسط کاربرانی پست می‌شوند که شما دنبال می‌کنید - - در بالای غذای خانگی به شکل عکس‌های پروفایل گرد نمایش داده می‌شوند . کاربران می‌توانند در گوشه سمت راست بالای غذای خانگی خود به اینستاگرام دسترسی داشته باشند .
جستجو در زبانه Explore در اینستاگرام به اعضای امکان جستجوی حساب‌های کاربری برای دنبال کردن یا پیدا کردن عکس‌های کاربر از طریق جستجوی hashtags و یا geotags را می‌دهد . بررسی Explore همچنین محتوا و توصیه‌هایی را براساس فعالیت user's و حساب‌ها و همچنین trending و پست‌های عمومی نشان می‌دهد . تب فعالیت نشان‌دهنده تعامل اخیر در پست‌ها به شکل لایک و کامنت و همچنین فعالیت اخیر از جانب کسانی است که کاربر به دنبال آن است .
تب پروفایل همه تصاویر user's و posts ویدئویی را در یک مکان و یک bio کوتاه ارائه می‌دهد . برای پست کردن یک عکس یا ویدئو ، روی تب دوربین کلیک کنید ، که گزینه گرفتن عکس یا ویدئو از داخل برنامه و یا انتخاب یک عکس یا ویدئو از کتابخانه device's را به شما می‌دهد .